Saturday, November 6, 2010

sexy lady..





semalam duk gelak2 dgn balak kesayangan..hehe..mula2 ak nk minta gmbr tbaru dia..sbb hari tu dia ckp dia ada dinner..so ak nk tgk lh gamber dinner tu..pastu duk tukar2 gambar tiba2 dia send gambar dia time kecik2..hahahha..lawak giler..klu ak kenal dia masa dia kecil2..sure ak xde nk add dia dlm hidup aku..nk kata buruk tuh..emm, xhensem le..bdk2 comot y kolot..hahahha..tapi sbnrgnye aku lagi kolot..lawak2..

tiap kali tgk gmbar ni sure nk tgelak..comey sgt..emm..dear, i miss u..


ceh, k lah..cukup2..entry kali ni sikit je nk ckp..nk stdy nih..huhuhu..org lain dh nk hbs..aku baru nk masuk buka buku..pe cer..klu balak kesayangan aku tau..sure kt rotan punye lah..hahhaha..dia garang..mcm rimau..nasib baik xde gigi mcm rimau..klu x sure dh putus kepala aku..huhuhu..takut2..

i syukur i xkenal u dulu2..klu x sure i dh reject u..hahah..tapi jodoh kita masa kita dh dewasa..so masing2 dh hensem n kacak..dan aku plak dh cute, lawa, menawan, cantik, anggun, tpesona, sexy, mgoda, putih gebu, halus mulus, bbudi bahasa, lemah lembut, gerak gemalai, ayu, bseri2..kaakahkahh..tlebih2 plak puji diri sendiri..tet..tet..

bye for now..

p/s: jgn kutuk aku!!!!

No comments: