Friday, November 5, 2010

isomenia..

sejak stdy week nie, ak asyid tido lewat je..esk bgn sure sambung tido lagi..hehe..

dimalam y hening nie, terasa nk mgarang sebuah cerita je...hehhe..

tapi nk buat tajuk ape ye..oh, teringat zaman dulu. ak suka mgarang cerpen..pernah lh gak cerpen aku masuk majalah..heheh..tapi sekadar majalah sekolah je lah..

smlm ada org invite ak g DATE..ape tuh??

menurut dia, date tu kn kuar berdua je..sbb mula2 aku nk bw kwn..sbg teman.tapi dia xkasi..aku pon tanye lh knp..awal2 dia xcakap itu date..yelah..selama nie aku hnye anggap dia kawan biasa.dulu ko jual mahal..xnk kt aku..skrg bila aku dh lawa baru ko thegeh2 nk kt aku..

sebenrnye mamat nie kwn sek ak dulu..dulu kiorg pernah kawan n bet..sure aku menang klu korang bet dgn aku..hahha..nak dijadikan cerita plak, mamat nie dh ada awek..heheh..aku xkebas balak org..bukan salah aku klu balak korang tgila2 kt aku..hahah..aku kan lawa lagi lemah lembut..so, xheran lh klu ada lelaki y dah ada awek tgila2 kt aku..kuat aura mgoda aku..heheh..sabar jelah ekk..

berbalik ke cerita itu, dia ajak aku g tgk wayang..ak dh cuak..gila..habislah aku..mcne klu balak kesayangan aku tau..aku nie jenis y jujur sikit..bdk baik katakan..heheh...msj je dulu..msj punye msj..duk gaduh2 pasal nk bw kwn nk g date nie, last2 aku diam je..xbls msj dia..anggap dh tido..hehhe..jahat kan..

tapi hati xtenang..memandangkan aku perempuan y x le HOT tapi ada daya penarik nye, tambah plak aku syg giler kt balak aku skrg nie, aku pon msj dia dlm kul 3 pagi..

" actually i already have special boyfrens..sory to mention"

agak2 ape perasaan korang?? mamat tu duk tgedik2 nk kuar dgn aku, then aku msj mcni..hahahha..

sudah pagi..tgh hari..dia xmsj agii..ok aku tunguu..

kul 3 mmber aku ajak keluar..saje teman dia jap..dlm kete aku nmpak mamat y nk ajak ak semalam..dlm hati, "maybe dia g lunch kot"..

kul4....kul5...kul6..maybe dia nk g tgk wayang mlm kot..ok2..

solat magrib, mandi, dinner dgn biskut Jacobs cicah air nesf..kul8..kul9 solat isyak..dalam hati, " ish, xkan nk g nite movie kot..ada plak weekday gini."..emmm...

aku nk msj nnt aku plak tgedik2 kt dia..reputasi kn jaga..tambah plak balak aku duk call, tanye mcam..bgurau senda..heheh..bahagia nye..

sampai skrg, dah kul1 pagi..emmmhhh..sure xjadi lah tuh..dia kecik hati kot..puam cantik y dia nk usha tolak dia terang2an..malu lh dia..hahha..

tiba2 dlam hati aku berkata," ape lh sgt diorg duk sibuk nk layan aku. lawa sgt ker aku nih..sampaikan balak org boleh tgoda dgn aku..nie belom try suami org..tcerai berai umah tangga..hahah..ape kelebihan aku??..aku nmpk xde y baik je..perangan mcm setan..suka mgusik..balak aku dh surrender awl2 klu aku usik dia..nie list keburukan aku:
1. suka gelak besar2..wakaka..xingt dunia klu ak rasa benda tu lawak giler..
2. suka cakap mgarut n mlalut..pkara xpenting pon nk bgtau gak..dh minat bercakap..hobi aku y utama tuh..
3.balak aku selalu kutuk cara aku makan..dia cakap aku makan comot..klu mkn mcD sure mulut poyot dgn sos..lengan baju mmg sah kena kot..klu mkn lunch nasi ayam, nk terbang habis ayam aku..tsengal guna garfu..hehe..
4.suka cakap berbelit..lain y aku maksudkan lain y aku cakap..pening habis sume org..kdg2 boleh menimbulkan syak wasangka..cewah..ayat dewan pustaka noh..
5. xreti nk bsolek. pakai perfume pon murah je. xde le nk jaga penampilan diri..aku busuk ker..aku wangi ker..asal aku selesa aku bantai habis ..

teruk gak perangai aku nih..bila dh list mcni tiba2 tertanye2 ape kelebihan plak??
eeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.............
m.
m.
m.
m.
m.

maybe aku nie perempuan..dh nama perempuan sure lelaki suka..heheh..xkan lelaki nk suka lelaki gak..tu gay namanye..hehhe..

aik!!!! ape y aku mgarut nih..tadi cite pasl lain..skrg dh masuk bab lain..heheh..melalut lagi..

pe2 pon..aku tetap awek balak kesayangan aku..dia sayang aku dikala org mbuang aku..dia terima semua keburukan aku dikala org mbenci aku..dia myayangi aku melebihi org lain syg kt aku..tapi of couse my mom n my dad love me more forever n ever..hhahahha..

mak!!!!!!!!!boleh x along nk simpan lelaki ini sbg menantu mak??? :)

No comments: