Monday, January 17, 2011

no feeling..

kenapa dgn diri aku nie
sejak dua menjak nie
asyd lemau je
xmau gerak
xde mood
tapi psm tetap jalan slow
time nk g blk sv tu y malas
sbb kn duk kt bilik dia
senyap
xleh buat bising
xde prive-c
huhuh
dh le xleh buat sama2 dgn shida
sedih nye
buat sorang2 mcm buat kt bilik je
sedih xmcm org lain
ada y dh siap
ada y dsediakan tempat
boleh concentrate
tapi aku rasa worse giler
huhuhu
ak tetap bsyukur dgn ape y aku ada
tp ak marah kt diri sendiri
knp le nk malas sgt
hanye beberapa bulan je lagi
bulan january dh nk habis
tapi aku xgerak lagi ke part y lagi susah
rasa tertekan
sampai xtau nk buat pe dulu
ak sedar tapi aku hilang tumpuan
huhuhuu
umpama hidup tapi koma
boleh tau pkembangan tapi xleh nk buat pe2
huhuhuhuuhu ...:(
dh le xtau nk mgadu kt sape
sume org mctu gak klu kira
xreti nk buat psm
dan aku tak terkecuali
seram sejuk je
dimana mood
aku memerlukan skongan
huhuhuuuu...

*xtau nk rasa mcne lagi*

2 comments:

miss.HazieyLa said...

hahah..meh berkampung kt CBE yg ceria&kecoh ini..=D..tp PSM tetap jalan dgn laju nya...=D

fiq said...

aku rasa ko terflush dlm jamban kot aritu. cuba korek blk. hee...=P dee, jgn lemau2. kalau lemau, jom g mkn skrg =D