Saturday, January 15, 2011

first luck interview job

bukan nk percaya sgt
tapi enth lah
 dulu ada le sorang nie
dia tgk tgn aku
dan dia cakap
alahai, bertuah nye budak
aku akan dapat tuah pd thn 2011 nie
hah.!!!
betul kot
awal2 tahun dh ada inteview job
hr tu just cari2 je
ingt xdapat
bertuah nye budak nie
hehehe..
saje je cari sbb fik duk risau xde keje
dan tbukti im interested person
akademic xde lah dekan
so, sure bdk dekan pasti dapat keje lagi best dari aku kan
huuhuuu..
dan malang nye,
aku terpaksa x hadir interview
bukan takut
tapi kekangan masa
interview buat kt kuantan
hari nie 15hb kul 5 pm
dh set masa dah
huhuhu..
semalam aku dlm dilema
klu aku g, sure boleh ker?
aku xusaha mcne nk dapat
huhuh..
serba salah nie
org cakap sekali tolak tuah
nnti tuah susah nk datang lagi
huhuh..
doa2 moga aku masih dberi peluang ekk
huhuh
cuak nye, takut nye
insayaallah, pasti ada rezeki utk aku..
~ameen~

2 comments:

mRs.HazieyLa said...

ish ko nie..dh ade peluag x mo pie lak..mcm maner nk dpt keje..adoiiii

pan said...

xsempat..belum bsedia agi..dgn file berterabur..resume mcm ayam..huhu..buat malu je klu ak g skrg..tapi tuah dh nmpk..moga2 luck aku xhilang..doakan aku ekk..klu aku bdk xdekan boleh cari keje, bdk dekan sure xpayah cari mesti ada tawaran kan..heheh..